I'm worse at what I do best , and for this gift I feel blessed .
My photo
Lahir pada 1st August di HBKL,anak bongsu dari 6 orang adik beradik , Someone who love music very much , such as Oi! ,Punk Rock and intrested in Photography Art . So blog ni korang boleh follow and tahu serba sedikit tentang aku .
Powered By Blogger

Saturday, December 25, 2010

goodbye 2010



hhmmmm,
tahun 2010 paling menyakitkan bg aku.
banyak masalah besar yang buatkan aku terasa teruji.
tahun paling ako down sgt2,
hanya tuhan je taw mcm mana aku rase.


feb 2010
aku stop from U aku,cuz terlalu frust dgn someone,
sampai aku hilang focus on study,from here aku mula rasa sangat2 down and mcm 
takde harapan lagi pada masa depan aku.
cuz aku dah banyak guna duit ayah aku ,
aku rase aku ni mcm useless,cuz xdpt grad.
ako dah hancurkan harapan dorang sebab salah aku sendiri,
aku menyesal sangat2.


april 2010
aku couple dgn seorang girl yang aku sayang sangat,
yang buatkan aku lupa semua rasa sakit aku,
dia sangat perfect bagi aku,but september 2010,
semuanya kembali asal,
aku mula rasa down sangat2,
tak pernah aku rasa sakit mcm ni.
our realationship dah berakhir,
pedih sangat hati ako nak terima apa yang aku tahu.
aku hilang harapan untuk buat semua benda yang patut aku buat.


july 2010
abang ipar yang paling aku syg,
Arwah Abg Shamsul meninggal dunia,
selepas demam beberapa hari,dia terus pergi.
aku rindu sangat kat dia,
byk pengalaman aku dgn dia,
dia faham aku.
cuz dea pun pernah alami apa yang aku lalu,
tak sempat Aiman membesar dgn Abg.
abby tak boleh lupa masa pergi perkebumian abg,
Aiman tak tau apa2,dia asyik main kat sebelah kubur abg masa orang ramai bacakan doa,
then abby sampai je,
abby nampak Aiman,
abby terus nangis,lepas tu Aiman dtg dekat abby peluk sambil nangis.
then ckp "achu..."
abg pergi terlalu cpt.
abby rindu sgt2 kat abg.
abby tak sempat kucup abg buat kali terakhir,
abby nangis berhari,
abg tak patut pergi tinggal kan Aiman.
:(


disember 2010
masalah keluarga yang paling besar,
abby tak sangka akak boleh jadi sampai mcm ni.
kalau arwah masih hidup,
dia mesti sedih dgn apa yg akak buat,
sampaikan abg kandung and kakak kandung sendiri
akak sanggup buat mcm tu,
abby dan lain2 hilang rasa hormat dgn akak.
sedarla akak !sedarla untuk Aiman!!
itu je abby mintak.
dan mintak la maaf dan ampun kat mak and abah sblm dorg pergi,
dan mintak ampun  pada abg and kakak kau sendiri.
yang selama ni dorang byk bantu kau bila susah.
:(


hmmmm,
aku sendiri xtaw napa tahun ni sangat2 menyakitkan,
aku hilang harapan,
dr awl tahun ni sampai la hujung tahun,
aku duduk sendiri je terkurung dalam bilik,
aku xboleh keje,aku xboleh study,aku susah nak terima girl.
aku mati,
mati dgn apa yang aku terima sepanjang tahun ni,
aku kerap doa supaya 
Allah dapat bagi aku petunjuk.
dan bina balik semangat aku,
tapi aku sangat lemah,
aku hanya mampu senyum di depan org,
tp dalaman,
aku dah mati,takde lagi abby yang seceria dulu.
ini bukan soal cinta saje,tapi soal apa yang terjadi pada aku tahun ni,
aku taw ni ujian dariNYA.
aku harap tahun mendatang akan lagi better,
aku harap sangat.

seumur hidup aku,
tak pernah aku rasa mcm ni.
aku sendiri tak tahu mcm mana ako boleh hadapi benda ni dari awl thn sampai akhir tahun,
cuz aku taw,
aku sangat lemah,
mcm ada something dalam badan ni yang nak ako lepaskan,
supaya aku rasa tenang dan happy mcm dulu2,
tapi aku sendiri tak taw ape.

2011
aku harap sangat tahun ni bagi aku sinar mcm dulu.

1 comment: