I'm worse at what I do best , and for this gift I feel blessed .
My photo
Lahir pada 1st August di HBKL,anak bongsu dari 6 orang adik beradik , Someone who love music very much , such as Oi! ,Punk Rock and intrested in Photography Art . So blog ni korang boleh follow and tahu serba sedikit tentang aku .
Powered By Blogger

Sunday, March 13, 2011

saya ada cerita saya kongsi

firstly aku buat blog ni dari tahun lepas ,
just nak luahkan apa yang aku rasa,
pasal cinta , masalah aku , member2 ,otrang yang aku sayang..
so aku takde niat lain untuk buat orang sedih or apa..
ini just luahan hati aku,apa yang aku rasa.
to all yang baca ,
terima kasih sangat2 ,
pada yang tak suka , ada ke?
aku rasa takda lagi kot ?
kalau ada, tak perlulah baca or open blog saya ,
hahahaha.
ok lah,
gtg.
bye.

<3

1 comment:

  1. terasala cm 2...pmpuan kan sensitif..hahahaha...:)
    follow my blog..even x best cm blog u..juz nk byak kn follow..

    ReplyDelete