I'm worse at what I do best , and for this gift I feel blessed .
My photo
Lahir pada 1st August di HBKL,anak bongsu dari 6 orang adik beradik , Someone who love music very much , such as Oi! ,Punk Rock and intrested in Photography Art . So blog ni korang boleh follow and tahu serba sedikit tentang aku .
Powered By Blogger

Sunday, March 13, 2011

yeahhh!!
aku ada idol baru!!
heheheheh,even aku tak boleh main gitar sehebat dia,
tapi serious aku minat mamat ni!!
korang nak cakap aku gay ke,suke hati la,
janji aku upload pic2 die guna broadband aku,
bahahahahh!!!!!!!
siapa dude ni aite??
guitarist a7x!!!!
yeaaahhh!!
Brian Elwin Haner, Jr

ataupun synester gates,korang jangan tanya aku mcm mana boleh die dpt name ni,
cuz aku pun tak tahu,

die ni mmg sempoi and hebat la,
skrg ni pun,janggut aku dah sama dgn dia!!
bhahaahah!!
nak tiru tatoo tak boleh haram,
nak tiru die maen gitar ,
hebat lagi die,
so janggut aje lah!!!!
:)




<3

1 comment: