I'm worse at what I do best , and for this gift I feel blessed .
My photo
Lahir pada 1st August di HBKL,anak bongsu dari 6 orang adik beradik , Someone who love music very much , such as Oi! ,Punk Rock and intrested in Photography Art . So blog ni korang boleh follow and tahu serba sedikit tentang aku .
Powered By Blogger

Sunday, September 4, 2011

hari raya with family

hahahaha...
nah ni ada beberapa gambar family aku yg 
aku sempat ambik during 1st day puasa...
tak payah comment lebih lebih .
hhahahahaa!

yaya , aiman ,hafi ,ardini



dorang lagi..



family abg aku..


abg aku dan family dia.

kakak aku(kenit),dengan ardini dan yaya


abah dan mak ..kesayangan aku


family,abg2 aku dgn isteri die,ank buah aku,parents ,
sorang kakak aku tak siap lagi time ni,lagi 2 orang takde kat sini.
selamat hari raya kepada semua kawan kawan :)




okay,tu je..tapi ambik gambar dorang sampai
lupa ambik gambar diri sendiri,
its okay.
:)


No comments:

Post a Comment