I'm worse at what I do best , and for this gift I feel blessed .
My photo
Lahir pada 1st August di HBKL,anak bongsu dari 6 orang adik beradik , Someone who love music very much , such as Oi! ,Punk Rock and intrested in Photography Art . So blog ni korang boleh follow and tahu serba sedikit tentang aku .
Powered By Blogger

Sunday, January 15, 2012

the revolution

dalam hidup,ada naik jatuh kita,
ada masa kita jadi seseorang yang bukan kita sebenarnya,
khayal dengan dunia yang sementara,hasil ciptaan kita sendiri,
sama macam aku,
tapi aku berjaya sedar dari mimpi dunia yang aku cipta,
Tuhan telah sedarkan aku,
dari orang yang jahil,dan terkutuk,
aku cuba sedaya upaya untuk menjadi manusia yang terbaik untuk masa depan dan akhirat,
banyak dosa aku buat sepanjan 3 tahun lepas,
yang aku sendiri malu nak cerita,
i'm used to be a good guy.
dan sekarang aku cuba,
pengalaman selama 3 tahun aku kumpul,terasa macam 20 tahun lamanya,
dah macam macam orang aku jumpa,macam macam perangai,
semua tu ibarat asam garam dunia,
untuk mewarnai dunia kita,
ada baik,ada jahat,
untuk seimbangkan dunia,pada aku itu normal,
yang jahat pasti akan sedar satu hari nanti,
sama macam aku.
harap aku mampu untuk bertahan sampai ke akhir hayat aku di dunia ni,
walaupun bukan senang untuk berubah dalam sekelip mata,tapi sekurang kurangnya aku mencuba dan berusaha,
aku terfikir,sampai bila hidup ni aku nak penuhkan dengan dosa?minum arak,perempuan,dan macam macam lagi,
dan aku tahu,dunia sudah tak lama,aku yakin,
sampai satu tahap aku malu nak bagitahu orang yang aku cuba untuk berubah,
sebab nanti dorang akan gelak , tak percaya, atau pertikaikan,
sebab aku memang sangat jahat dulu,
bagi korang yang mana rapat dengan aku,
sorry,i cant be ur Lucifer again.
but yet i'm still abby ,
i'm prayin for u guys to make ur own revolution too.

No comments:

Post a Comment